بازار و کسب و کار
-
راهنمای جامع محصولات مایکروسافت، خدمات سازمانی و اهمیت انتخاب نماینده رسمی در خرید لایسنس اورجینال
در جهانی که تغییرات فناوری با سرعتی سرسامآور در جریان است، سازمانها، دولتها و شرکتها دیگر نمیتوانند تنها با سختافزار…
بیشتر بخوانید » -
سکوی تحول دیجیتال با محصولات مایکروسافت
در دنیای امروز، فناوری به نیروی محرکه تحول کسبوکارها، امنیت اطلاعات و بهرهوری نیروی انسانی تبدیل شده است. در این…
بیشتر بخوانید » -
تبلیغات مدرن و تاثیرگذار؛ چگونه تابلوهای تبلیغاتی میتوانند کسبوکار شما را به موفقیت برسانند؟
در دنیای امروز، برندها و کسبوکارهای مختلف به دنبال راههای جدید و مؤثر برای جذب توجه مخاطبان و مشتریان هستند.…
بیشتر بخوانید » -
آیا بدنه خودروهای ایرانی مقاومت کافی در تصادف دارند؟
ایمنی خودرو یکی از مهمترین معیارهای انتخاب و خرید خودرو برای مصرفکنندگان است و بدنه خودرو نقش کلیدی در حفاظت…
بیشتر بخوانید » -
صنعتی که ایستاد، وقتی خیلیها خم شدند
یادداشتی از حدیثه نبویان، تحریریه حوزه صنعت و مدیریت:با شعلهور شدن جنگ ایران و اسرائیل، بازارها در شوک فرو رفتند،…
بیشتر بخوانید » -
⚡ خردهفروشی برق؛ تحولی نوین در بازار انرژی ایران
با رشد روزافزون تقاضای انرژی، فرسودگی زیرساختهای برق، و حرکت جهانی به سمت بازارهای رقابتی، خردهفروشی برق در ایران بهعنوان…
بیشتر بخوانید » -
بهترین فروشگاه لوازم یدکی کیا در ایران؛ چرا کره استور انتخاب اول است؟
کیا به عنوان یکی از محبوبترین برندهای کرهای در بازار ایران شناخته میشود. خودروهایی مانند سراتو، اسپورتیج، اپتیما، سول و…
بیشتر بخوانید » -
بهترین فروشگاه لوازم یدکی تویوتا در ایران؛ چرا ژاپن استور انتخاب اول است؟
تو بازار امروز ایران، خودروهای تویوتا یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین خودروها هستند. مدلهای مختلفی مثل کمری، کرولا، راو4، پرادو،…
بیشتر بخوانید » -
Watch Museum؛ پلی میان قرون گذشته و دنیای مدرن برای حفظ میراث ساعتهای جیبی آنتیک
لندن – خرداد ۱۴۰۴ – در دورانی که فناوریهای دیجیتال بر سبک زندگی روزمره غلبه کردهاند، مجموعهای منحصربهفرد از علاقهمندان…
بیشتر بخوانید » -
اهمیت حیاتی استفاده از لایسنس اورجینال مایکروسافت در عصر تحول دیجیتال
با گسترش روزافزون اتوماسیون، رایانش ابری، و تحول دیجیتال در بخشهای خصوصی و دولتی، نرمافزارهای کلیدی مانند ویندوز، آفیس، ویندوز…
بیشتر بخوانید »